Pdf z wynikami składa się zawsze ze strony z podsumowaniem drużynowym, strony z odznakami, strony z tabelą porządkującą rating graczy (czasem są to 2 strony, jeśli w grze brało udział powyżej 20 osób) oraz indywidualnych kart gracza (przy 15 osobach będzie to 15 kart, przy 20 – 20 kart).
Zaczynając od wyników drużynowych mamy:
- Rating – ogólne podsumowanie punktacji drużynowej
 - Accuracy – poziom celności drużyny
 

Jak widać podczas gry najlepsza była drużyna Zielona (rating + najwyższa celność), drugie miejsce zajęli Niebiescy, a trzecie miejsce zajęli Czerwoni (chociaż Niebiescy wykazali się niższą celnością).
Odznaki
To dość fajne wyróżnienie, które zawsze wzbudza dużo emocji (szczególnie Kamikaze). Karta zawiera 6 odznak; raczej rzadko zdarza się, żeby otrzymało je 6 różnych graczy – zwykle tej samej osobie przypada Warrior i Destroyer albo Sniper. Na zdjęciu widzimy gracza ze wszystkimi 3 wymienionymi odznakami.

Definicje:
- Destroyer – niszczyciel; gracz, który najwięcej trafiał w przeciwnika
 - Kamikaze – mięsko armatnie; gracz, który najwięcej razy oberwał
 - Warrior – najlepszy gracz; gracz z najwyższym ratingiem (1 osoba na liście)
 - Invulnerable – niezniszczalny; gracz, który najmniej oberwał (tzw. kamper)
 - Sniper – gracz z najlepszą celnością
 - Commando – gracz, który wystrzelił najwięcej pocisków
 
Podsumowanie indywidualne
Pokazuje nam ono rating wszystkich graczy, zaczynając od osoby z najlepszym wynikiem. Na tej liście możecie zobaczyć które z kolei miejsce zajęliście oraz poznać swój rating (ogólne podsumowanie wszystkich czynników, jakie są punktowane w grze). Te czynniki to m.in:
- Accuracy – celność
 - Shot fired – liczba wystrzelonych pocisków
 - Hits – trafienia w przeciwnika
 - Deaths – zgony gracza; to też informacja ile razy biegaliście do bazy, żeby się odrodzić 
 

ID oznacza numer broni, jaką ktoś grał; Colour – kolor drużyny; Type – typ broni (do AK-12 przypisany jest Assault Rifle, a do Phoenixa Submachine Gun); Player to imię gracza.
Szczegółowa karta wyników każdego z graczy
Mamy tu powtórzone niektóre informacje umieszczone na poprzednich podsumowaniach, ale… to z tej karty dowiecie się ile razy trafiliście swoich przeciwników i ile razy od nich dostaliście! Pojedynkowaliście się z kimś przez prawie całą grę? Teraz możecie sprawdzić komu poszło lepiej  Uprzedzając pytanie – tak, zdarzają się remisy! Spójrzcie na pojedynek Karate i Ani.

Zaczynając od początku, mamy wymienone:
- Rating – ogólne podsumowanie punktacji
 - Accuracy – procent celności
 - Shot fired – liczba wystrzelonych pocisków
 - Hits – trafienia w przeciwnika
 - Weapon damage – siła rażenia broni
 - Damage done – trafienia w przeciwnika
 - Injured – oberwania od przeciwnika
 - Deaths – zgony/wycieczki do respa
 - Damage get – oberwania od przeciwnika
 - Medicine – liczba regeneracji w trakcie gry i odrodzeń
 - Ammo boxes – liczba doładowań magazynka (prawie zawsze 0, ponieważ głównie gramy z opcją nieograniczonej ilości magazynków)
 
Na koniec najciekawsze porównanie, czyli Hits to enemy – trafienia w konkretnych przeciwników i Received injuries – liczba oberwań. W tym miejscu możecie sobie sprawdzić jak Wam poszło w porównaniu do graczy z przeciwnej ekipy.
Trafiłeś w kogoś, ale nie wiesz ile razy ta osoba trafiła Ciebie? Zdarza się tak, że trafiliśmy kogoś kilka razy (Hits to enemy/Szymon/31), ale linia obok jest pusta. To znaczy, że Szymon nie trafił w Oliwiera ani razu. Zamiast wyświetlać Received injuries/Szymon/0 program nie wyświetla nic.

Druga sytuacja, w której nie będziemy widzieć wyników z każdego możliwego pojedynku to gra, gdzie wśród przeciwników znajdowało się więcej niż 8 osób. Taka sytuacja ma miejsce przy wynikach z gry zewnętrznej lub z opcji turniejowej na 3 lub 4 drużyny. Program wybiera losowe pojedynki i uwzględnia ich widok na karcie indywidualnej. Nie zmienia to niczego w wynikach, po prostu tak działa tabela pojedynków – wyświetla maksymalnie 8 potyczek.
Jak znaleźć się na pierwszym miejscu w tabeli wyników?
Generalnie należy zadawać jak najwięcej obrażeń, celnie strzelać i mało obrywać. I współpracować! Zdecydowanie szybciej osiąga się dobre wyniki na laserach, jeśli dobrze się zgrywacie w drużynie, czy chociażby w duecie. Brzmi banalnie? Spróbujcie na grze, a później dajcie znać jak było… Prawdopodobnie powiecie, że nie da się z kimś grać cały czas, lub nie jest łatwo ustawić wszystkich w drużynie na dobrych pozycjach. To prawda, nie jest lekko. Ale zapewniamy, że czasem jeden dobry duet (lub trzy strategicznie rozstawione osoby w drużynie) potrafią rozgromić piątkę czy szóstkę mocnych przeciwników nastawionych na indywidualne wyniki.
								


